نکات مهم در مشاوره سئو
نوشته شده توسط : shaapaarak

در مشاوره سئو چه خدماتی به مخاطبان ارائه می‌گردد؟ پاشخ این سؤال هم می‌تواند دشوار و هم در عین حال ساده و بدیهی باشد. مهم‌ترین عاملی که موجب چنین امری می‌گردد، گسترده بودن فعالیت‌های شرکت‌های مشاوره سئو و نیز ماهیت چنین حرفه‌ای است. مشاوره سئو بیش از آن که شبیه به کار توسعه‌دهندگان وب باشد، شبیه به کار دیجیتال مارکترها و مشاوران تبلیغات و فروش است. این امر جای تعجب نیز ندارد، زیرا در مشاوره سئو هدف ما انجام کارهایی است که در نهایت به جلب «کلیک» مخاطبان منجر شود. بدهی است که دریافت هر واکنشی از سوی مخاطبان انسانی وابسته به جلب احساسات مثبت آنان خواهد بود.

البته این «کلیک» یا فروش رفتن محصولات ارائه شده تنها شاخص کلیدی عملکرد در مشاوره سئو نیستند. بدوی‌ترین چنین شاخص‌هایی در وهله‌ی نخست، رتبه‌ی سایت در موتورهای جستجو در ذیل کلیدواژه‌هایی است که برای سئو کردن محتواها در نظر گرفته‌ایم. 

مشاوره سئو

حتما شنیده‌اید که در یک معنا، بهترین راه برای هدایت افراد به سمت انتخاب مطلوب نه تشویق در صورت انتخاب درست یا مجازات در صورت عدم انجام این کار، که دسترسی‌پذیرتر کردن انتخاب مطلوب ما برای ایشان است. بنابراین در مشاوره سئو ما میتوانیم با قرار دادن سایت خود در صفحه‌ی اول و به خصوص در رتبه‌های برتر، آنان را به سوی انتخاب در دسترس و مطلوب هدایت نماییم.

مراحل مشاوره سئو را باید با تحقیق درباره‌ی کلمات کلیدی باید آغازید.همان طور که می‌دانید بخش عمده‌ی مفاهیم موتور جستجو، الگویتم‌ها و بهینه‌سازی حول کلیدواژه‌ها تعریف شده‌اند. این امر از آن سوست که ماشین توانایی درک عکس و یا ویدیو را ندارد و تنها می‌تواند با استفاده از الگوریتم‌های متن‌کاوی، به درکی از محتواهای تولید شده از سوی انسان برسد. 

دیگر مسأله‌ی مهم برای مشاوره سئو، بهینه‌سازی محتوا و ساختار وب‌سایت شما است که به نام مشاوره سئو داخلی ارائه خواهد شد. این موضوع بخشی معطوف به محتوا و بخشی دیگر منعکس‌کنند‌ه‌ی وجوه فنی و تکنیکال در بخش فرانت‌اند و یوزر اکسپرینس شما است.

نکات مشاوره سئو

 گوگل که خود اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده‌ی مشاوره سئو برای متخصصین بهینه‌سازی موتورهای جستجو از جمله خود گوگل است، طی سال‌ها و با انتشار اطلاعیه‌هایی معیارهای مطلوب خود و الگوریتم‌های مورد استفاده‌ی خود برای تشخیص محتوای مفید و با کیفیت را اعلام کرده است. اگر بخواهم به طور خلاصه به شما بگویم، گوگل از ادمین‌ها و وب‌مستران می‌خواهد که محتوای خود را برای انسان و نه ماشین بهینه کنند.

یک مشاور متخصص و زبده در سئو کسی است که کاملا به این نکته واقف باشد که محور فعالیت‌های سئو باید حول مشتریان و کاربران انسانی باشید و نه ربات‌های موتورهای جستجو. چنین امری را از جهات گوناگون باید بدیهی فرض کرد. خصوصا که همواره ماشین‌ها سعی در تقلید، یادگیری و دنبال کردن رفتارهای کاربران را دارند. این امر خصوصا در امر مدیریت شبکه های اجتماعی، نظرات کاربران ، تدوین محتوای خوب و تجربه کاربری وب سایت اهمیت می‌یابد.

هر استراتژی در مشاوره سئو باید خاص و با توجه به اهداف کلی تجاری شما باشد. سئو مانند یک کمپین ۳۶۰ درجه بازاریابی است که با آن به عنوان یک ارگانیسم زنده و متغیر در زمان رفتار شود ونه یک سیستم صلب.





:: برچسب‌ها: مشاوره سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: